tisdag 18 oktober 2011

V.42 Prao dag 2

Jag började med att gå upp klockan halv sex och då åt jag frukost. Sen körde pappa och jag upp till jobbet vid tio i 7 tiden. När vi kom fram började vi med att gå in i matsalen och sätta in maten i kylen sen satte vi oss vid ett bord och snacka lite till klockan blev 7. Sen följde jag med pappa som skulle vissa mig hur man montera luftvingen i ett torkskåp. Det blev mitt jobb fram till lunchen gjorde nio stycken som sedan ska sättas in i torkskåpen. Sen var det dax för lunch. Efter lunch gick jag och kolla på gurro och Rikardsson som höll på med olika grejer till Lidl aggregatet. Sen hjälpte jag pappa och sätta fast glass luckor som ska vara på torkskåpet som dörr fast lite modernare. Sen satte vi fast allting och rulla upp för provkörning. Sen kom en stor lastbil som skulle hämta några luftridåer som ska sitta i ett nytt köpcentrum i Stockholm.Sen skulle jag börja sätta fläktar till luftaggregat. Började ned att skära plåt och stansa för att få det rätt sen var dagen helt plötsligt slut. Imorgon ska jag inte vara på verkstaden utan jag ska följa med en kille som heter Kristoffer och montera värme pumpar och vem vet vi kanske ses!


Ha det bra!        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar